اعلامیه‌های سازمان

تجاوز امپریالیزم امریکا به افغانستان را با سرنگونی نوکران جهادی و طالبی‌اش پاسخ گوییم!

چند روز قبل امپریالیزم امریکا مناطقی در افغانستان و سودان را مورد حمله موشکی قرار داد و بدینصورت یکبار دیگر چهره متجاوز و جنایتکار خود را به نمایش گذاشت. ظاهرا هدف امریکا از اینکار کشتن تروریست‌های بنیادگرا و بخصوص اسامه‌بن‌لادن وانمود گردید.

تحمیل جنگ و تجاوز به کشورهای فقیر در ماهیت امپریالیزم نهفته است که بدون آن نمی‌تواند به حیات زورگویانه و خونبارش ادامه دهد.

امپریالیزم امریکا که خود را یکه‌تاز می‌داند و با استفاده از چماق حقوق بشر و دموکراسی بر فرق مخالفانش می‌کوبد، وقتی منافعش اقتضا کند، دیگر نه حقوق بشر برایش محترم است و نه دموکراسی و حاضر است برای دستیابی به خواستش هزاران انسان بیگناه را به نیستی و تباهی سوق دهد و به پشتیبانی از خون‌آشام‌ترین رژیم‌ها و نیروها برخیزد.

بنیادگرایان تروریست که در افغانستان و ایران و سودان و الجزایر و غیره کشورهای مسلمان مشغول هولناک‌ترین جنایات اند کیستند مگر دست‌پروردگان و جاسوسان پلید سی‌آی‌ای که مخصوصا از دو دهه به اینسو با آموزش و حمایت سرشار مالی و تسلیحاتی امریکا به میدان آمده و رشد یافته اند. چنانچه شیخ عمر مصری و افرادش در جیب سی‌آی‌ای قرار داشت و این را منابع امریکایی با فاکت‌هایی فاش نمودند.

اسامه‌بن‌لادن نیز یکی از مهره‌های یاغی‌شده امریکاست ولی امروز که به گردن‌کشی از فرمان ارباب جرات کرده، به نابودی‌اش برخاسته و نام آن را گذاشته مبارزه ضد تروریزم! در حالی که امریکا عامل و حامی اصلی تروریزم در جهان به شمار رفته و هم‌اکنون تروریست‌های بنیادگرا در الجزایر، فلسطین، لبنان، افغانستان و… طبق منافع و برنامه امریکا عمل می‌کنند.

رسم سی‌آی‌ای است که تا زمانی بر مزدورانش دست نوازش می‌کشد که آنان را کارآمد تشخیص دهد ولی چاکران بیکاره و گستاخش را با سرنوشت نوریگای پانامه‌ای‌اش دچار می‌سازد. در افغانستان نیز دیدیم که چگونه گلبدین و سایر بنیادگرایان را تا دندان مسلح کرده به نام و نشان رساند و بعد که آنان را بیش از حد منفور مردم و نالایق دید، همه را کنار گذاشته نوکران تازه‌نفس طالبش را به میدان کشید.

امریکا اگر بخواهد می‌تواند یکباره بساط اسامه‌بن‌لادن را برچیند، مگر همین اکنون او در بالاجیب اجنت‌های طالبی‌اش آرام نگرفته است؟ پس اگر امریکا واقعا ضد تروریست‌های بنیادگر باشد باید اسامه‌بن‌لادن را در آغوش پناه‌دهندگانش سربه نیست کند، پناه‌دهنده‌گانی که در جای پای خاینان جهادی گام می‌نهند و در تروریزم و ارتجاع و عقب‌ماندگی و وابستگی دست خاینان جهادی را هم از پشت بسته اند. اما امریکا ضد رژیم‌ها و احزاب بنیادگرا و تروریست بطور کلی نیست، او فقط به این و آن سگ هار شده‌اش خشم گرفته و با شکار آنان ضمن دیگر مسایل، می‌خواهد خلق‌ها را مرعوب عملیات «زنبور»مانندش کند.

همچنان امریکا با حمله به افغانستان و سودان خواست به رقیبان غربی‌اش و بخصوص فرانسه گوشزد نماید که با مسلط شدن طالبان، افغانستان ملک طلقش شده است و نباید به احیای ربانی، احمدشاه مسعود و شرکا بیهوده تلاش به خرج دهد.

این حمله فرصت خوبی بدست ایران داد و در یک لحظه «شیطان بزرگ» برایش به «منجی بزرگ» مبدل گشت. بنیادگرایان ایران که امروز با آب و تاب از حمله به افغانستان سخن می‌گویند، می‌کوشند تا توجه مردم بجان رسیده‌ی ایران از جنایتکاری و بی‌کفایتی‌های رژیم ولایت فقیه را به سوی جنگ با افغانستان طالب‌زده منحرف نموده و بدینترتیب جمهوری اسلامی بحران‌زده و درمانده را از سوختن در آتش قیام واژگون‌کننده‌ی مردم آزادیخواه ایران چند صباحی دور نگهدارند.

رژیم فاشیستی ایران به بهانه جلوگیری از محو کامل سرسپردگان کثیف شیعه و سنی‌اش و در واقع به خاطر تداوم حیات ننگینش احتمالا به این ماجراجویی دست خواهد زد که آنگاه بر نیروهای انقلابی هردو کشور است تا در هماهنگی کامل و درک موقعیت، این درگیری خاینانه بین تبهکاران مذهبی را با اتکا به توده‌های دو کشور به جنگ بزرگ رهایی‌بخش بر ضد فاشیزم ولایت فقیه و طالبی مبدل کنند که بر بیرق شکوهمند آن شعار «مرگ بر رژیم ایران و نابود باد رژیم جهادی و طالبی!» بدرخشد.

ما معتقدیم که تنها با برچیده شدن بساط بنیادگرایی از کشور می‌توانیم دست امپریالیست‌ها و مرتجعان را از سرنوشت افغانستان کوتاه نماییم. باید سگ را زد تا صاحبش را ترساند و تنها با پیروزی انقلاب دموکراتیک نوین خواهد بود که دیگر هیچ امپریالیزم یا ارتجاعی نخواهد توانست به این سادگی جرات تجاوز آشکار به میهن ما را به خود دهد.

مردم ما که به متجاوزان روسی و نوکران خاین خلقی و پرچمی شان درس عبرت دادند جنایات و خیانت‌های بی‌نظیر نوکران بنیادگرای امپریالیزم را نیز بی‌جواب نخواهند گذاشت.

مرگ به امپریالیزم و سگان بنیادگرا و غیر بنیادگرایش!
برقرار باد اتحاد رزمنده‌ی کلیه اقوام ملت ما بر ضد بنیادگرایی!
سازمان رهایی افغانستان

دکمه بازگشت به بالا